1.
nr. 2,6 ja 9 läbivad karlova piirkonna samal ajal.
2.
kui soovin tehase peatusest raudteejaama sõita, siis parim viis on takso, kuna bussiga saab 40minutiga, jalgsi kotte vedada ei jõua, kuigi saaks kiiremini. sest nr 6 ja nr 20 peaksid aura veekeskuse peatuses kohtuma, kuid 5 aasta jooksul on nad seda 2x teinud õiges järjestuses.
3.
kodupiirkonnas puuduvad elektroonilised peatuseviidad. ilmselt on linnal häbi näidata, kuidas samast peatusest iga poole tunni tagant 2 bussi üksteise sabas läbi lipsavad
kuidas ma peaksin olema meelestatud ühistranspordi suunas?
4.
tähe tänavasse freesiti vist nimelt mingid kaevikud. kas mingigi kvaliteedikontroll üldse eksisteerib tehtud tööde ja tulemuste osas? kas lihakombinaadi raudteeületusele ka mingi normaalne lahendus on, või peavadki kõik jagratturid ja lapsevankurid sõeluma mitu korda üle tee?
|