Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

Küsimus

Küsimus

Valdkond: liikluskorraldus
Teema: Lootuse tänav

Tere!

Mul on küsimus hiljuti rekonstrueeritud Lootuse tänava kohta. See on nii, et võrreldes eelmise lahendusega on nüüd tänav tehtud umbes paari meetri jagu sõidutee arvelt kitsamaks. Ühele poole tänavat võivad autod ka parkida. Kui sinna pargitakse(ja seda muidugi ka tehakse), siis kaks autot parkivate sõidukite kõrvale liikuma ei mahu. Võib arvata, et oluliselt laiendatud kõnnitee on tulevikus mõeldud poolenisti jalgrattateeks rakendada(?), aga kui vaadata sealset igapäevast liikluspilti(eriti hommikuse või õhtuse tiheda liiklusega ajal), tekib paratamatult küsimus, miks selline absurdselt kitsas tänav ehitatud on. Eriti halb on olukord Võru tänava otsas, kus tekivad parkivate autode ja Võru tänavalt Lootuse tänavale vasakpööret tegevate autode tõttu raskesti lahtiharutatavad sõlmummikud. Vaevalt on linnarahval midagi rattateede vastu, aga selliste lahendustega ehitamine paneb pehmelt öeldes pead vangutama. Mis põhjusel selline lahendus on parimaks peetud ja kas linnal on plaanis selles osas midagi ette võtta näiteks Lootuse tänaval parkimise keelamise või Lootuse tänava laiendamise näol?

Esitaja: K. P.
Esitatud: 28.03.2017

Vastus

Tere!

Lootuse tänava lahendus tehti koostöös kohaliku piirkonna seltsingu, huvigruppide ja Tartu linna kõige paremate kavatsustega. Projektile eelnes liiklusuuringu läbiviimine. Vastutuleva sõiduki läbilaskmiseks on kurvil parkimine keelatud. Markeerimistööde käivitumisel markeeritakse ka tänavale vastav teekattemärgis.

Lugupidamisega

Vastaja: Martin Nelis
linnamajanduse osakond
liikluskorraldusteenistus
juhataja
[email protected]
Vastatud: 05.04.2017