Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image
-5°

Projektid

Välisprojektide teenistus
Küüni 3, 51004 Tartu

Märksõnad
Olek:

Projektid

Kokku dokumente: 159 kuvatakse 100 dokumenti (1 - 100).

  • Hugo Treffneri Gümnaasiumi loodussuuna 10. ja 11. klassi bioloogia välipraktikumide läbiviimine, kus toimub eelnevalt teoreetilistes kursustes õpitu reaalne uurimine looduskeskkonnas (erinevad organismirühmad erinevates ökosüsteemides, nendevahelised seosed jne), välibioloogias levinud meetodite ...

  • 01.03.2018 - 30.06.2018 Noortekohtumine "Nice to meet you"

    "Nice to meet you" on noorte poolt algatatud projekt, mille raames toimub eesti ja vene keelt kõnelevate Tartu 9. klasside õpilaste noortekohtumine. Projekti teemaks on tutvumine, kommunikatsioon ja meeskonnatöö. Projekti põhieesmärk on tutvuda tulevaste gümnaasiumi õpilastega erinevatest Tartu ...

  • Uuringud näitavad, et viimasel ajal on Eestis toimunud süstemaatiline muutus hariduslike erivajaduste sagedasema määramise suunas (Kallaste, 2016). Kui 2006. aastal oli HEV õpilaste osakaal üldhariduskoolide õpilaste suhtes 13,9%, siis aastatel 2010-2014 oli HEV õpilaste osakaal oluliselt kõrgem – ...

  • 05.02.2018 - 30.11.2018 XIII Taaderandi talisted

    Taaderandi talisted on iga-aastased peod, mis pakuvad koostegutsemise võimalusi laste ja noorte folkloorirühmadele, pärimusringidele, koolides ja lasteaedades pärimust viljelevatele kollektiividele. Talistetele eelnevad erinevad pärimusalased koolitused ja seminarid haridusasutuste õpetajatele ja ...

  • Regionaalse konkursi "Parim noor instrumentalist 2018" osaline toetamine
    Eesti Muusikakoolide Liit (EML) koostöös erialaliitudega korraldab muusikakoolide liidu liikmeks olevate kohalike omavalitsuste muusikakoolide/huvikoolide, kunstide koolide ja eramuusikakoolide põhihariduse astme õpilastele ...

  • 01.01.2018 - 01.01.2021 Õppetöö robootika abil

    Tartu Karlova, Tartu Kesklinna ja Tartu Veeriku koolide koostöös loodusainete ja matemaatika õppimise mitmekesisemaks muutmine I ja II kooliastmes robootikavahendeid kasutades.
    Avastusõppe tõhusam rakendamine õppetöös. Õpilaste infotehnoloogiliste pädevuste arendamine ja õpilaste koostööoskuste ...

  • Kultuuriministeeriumi tegevustoetusega
    Tartu Linnamuuseumi kogudes oleva info kättesaadavaks tegemine muuseumide infosüsteemi MuIS vahendusel

  • ENTK Täiendav toetus ööbimisega malevate ja innovatsioonimalevate korraldajatele. Täiendava toetuse aluseks on koondprojekti „Noortemalevad 2017“ aruannetega esitatud noorte arvud ja malevapäevade arv.

  • Hugo Treffneri Gümnaasiumis 2018. aasta jooksul läbi viia mitmeid tegevusi, mille eesmärgiks on kujundada Hugo Treffneri Gümnaasiumist kaasav organisatsioon, kus iga õppija eripäradega arvestatakse ning iga töötaja teab, kuidas tegutseda ja tunneb, et tema tegevus on oluline noorte ...

  • 12.12.2017 - 02.07.2018 Noortevahetus Iirimaal

    Noortevahetus toimub 26.03.18-02.04.18 Iirimaal. Projektis osaleb 10 Lille Maja noortekeskuse tegevustes osalevat noort ja 2 saatjat. Kaks ööd toimub projekt Dublinis ning seejärel 5 ööd Galway´s Killary Adventure Centre´s, kus toimuvad erinevad töötoad ning tegevused õues.
    - Noortelt noortele ...

  • 11.12.2017 - 02.04.2018 Pillitutvus

    Tartu Linnaraamatukogu muusikaosakonna avaramatesse ruumidesse kolimisega 1997. aastal lõime külastajatele võimaluse kasutada klaverit. Teenus kogus iga aastaga üha enam populaarsust ja alates 2016. aasta lõpust on klientide käsutuses ka digiklaver Yamaha ning 2017. aasta algusest saab koju ...

  • riigikaitse õpet toetavate õppevahendite soetamine
    soetada õhupüsse ja muud varustust riigikaitse auditoorseks ja mitteauditoorseks õppeks

  • 27.11.2017 - 31.12.2018 Rahu 8 rekonstrueerimine

    Rekonstrueerida Rahu 8 aadressil asuv amortiseerunud sotsiaalmajutusüksus C-energiaklassile vastavaks elamuks.

  • SA Archimedese noorteagentuuri poolt finantseeritud projekt, millepealkiri on "Külas hea, kodus parem? Noorte diskussiooni töötoad.!". Projektis osalevad Tartu Annelinna Gümnaasiumi ja Kaunase Saules Gümnaasiumi gümnaasiumiastme noored.
    Täiendada noorte teadmisi oma riigi kohta Euroopa Liidus, ...

  • 01.11.2017 - 29.02.2020 Urban Cycling (CyclUrban)

    Transpordi valge raamatuga on EL määratlenud ambitsioonika eesmärgi vähendada transpordisektori keskkonnamõju 2050. aastaks (-60% kasvuhoonegaase võrreldes 1990. aastaga). Praegu ei ole areng kaugeltki rahuldav ja eesmärkide saavutamiseks on vaja kiiresti tegutseda. Komisjon tunnistab leiab et vaja ...

  • Kaasaegne ühiskond vajab loovalt mõtlevaid ja loodus- ja täppisteaduslikele teadmistele põhinevalt probleeme lahendavaid ja põhjendatud otsuseid langetavaid inimesi. Kahjuks ei ole nende valdkondade õppimine populaarne õpilaste hulgas, kellest vaid 7,2% (PISA 2016) sooviksid edasi õppida ja oma ...

  • 24.10.2017 - 30.09.2020 BSR - Electric

    Linnapiirkonnnad on olulised majandusliku arengu vedajad Läänemere piirkonnas. Samal ajal põhjustavad linnad ka suurema osa kasvuhoonegaaside (sh. ka CO2) ja teiste kasvuhoonegaaside tekkest. Vastavalt EL-i valge raamatu andmetele on üldisest saastest 25% põhjustatud transpordisektori poolt. Et ...

  • Kuna tendents on üha keerulisema ja digitaliseerunud tootmise poole, siis see nõuab ka muutust vastava ala hariduse nõuetes. Ettevõtted nõuavad praktikante, kes on tugevad elektrikutena, mehhatroonikutena ja ka majanduse valdkonnas, kes oskavad salvestada vajalikke andmeid tootmisprotsessi kohta. ...

  • Tartu Lasteaed Rukkilill õpilaste õppekäigud Jääaja Keskusesse, Saadjärve Looduskooli ja Eesti Põllumajandusmuuseumi on planeeritud sooviga osaleda aktiivõppeprogrammides ning selle käigus omandada uusi teadmisi ning kinnistada õpitut. Projekti eesmärk on tõsta laste keskkonnaalast teadlikkust, ...

  • Tegemist on mitte-ehitusliku keskkonnateadlikkuse lihtsustatud projektiga
    Loodusprogrammide kaudu laps oskab nimetada metsas kasvavaid seeni, selle osasid, teab ja tunneb söögi- ning mürgiseid seeni. aktiivtegevuste kaudu lapsed tutvuvad talus elavate lindude ja loomadega. Mänguliste tegevuste ...

  • Projekti eesmärgiks on koostada Tartu linnale müra vähendamise tegevuskava, mis vastab keskkonnaministri 20. oktoobri 2016. a määruses nr 39 „Välisõhu mürakaardi, strateegilise mürakaardi ja müra vähendamise tegevuskava sisu kohta esitatavad tehnilised nõuded ja koostamise kord“ sätestatud nõuetele.

  • 01.10.2017 - 30.09.2020 Baltic Game Industry

    Projekti eesmärgiks on luua Tartusse arvutimängude arendamisega tegelev inkubaator ning sobivad raamtingimused ning seeläbi parandada Tartu IT-ettevõtete majandusnäitajaid ning luua siia täiendavat kompetentsi ning töökohti mänguarenduse valdkonnas. Projekti oluliseks osas on partneritega ...

  • Projekti eesmärk on olukord, kus kõik pedagoogid teavad organisatsiooni toimimise mehhanisme ning oskavad omandatud teadmisi organisatsioonikultuurist seostada Poku lasteaia eesmärkide ja väärtustega. Ühine õppimine on andnud kõigile osalejatele oskuse koos lahendada ka keerulisi olukordi ning ...

  • Korraldatakse aktiivõppeprogramme keskkonnahariduskeskustes, mis võimaldavad õpilastel arendada oskusi ja teadmisi keskkonnasäästlikkuse ning jätkusuutliku arengu teemadel. Põhikooli riikliku õppekava 7.jagu § 14 lõige 3 punkt 2 keskkond ja jätkusuutlik areng alusel on kooli ülesandeks toetada ...

  • Lapsed omandavad õpitut kõige paremini koduümbruses
    Tutvustada talviseid ja kevadisi aialinde. Miks, millal ja kuidas neid toita. Pesakastitüübid.

  • Õpilaste keskkonnateadlikkuse suurendamine läbi praktiliste õppekäikude. Kavandatud tegevused toetavad õppekava ainevaldkondades püstitatud eesmärkide saavutamist, nagu ka õppekava üldpädevuste saavutamist. Aktiivne õppekäikudel osalemine võimaldab paremini rakendada teoreetilisi teadmisi ...

  • Toetada õpilaste keskkonnateadlikkuse arengut läbi õppeprogrammides osalemise
    Kujundada sisemiselt motiveeritud ja loodusvaldkonnas huvituv õpilane, kes märkab ja teadustab keskkonnaprobleeme

  • 01.09.2017 - 31.12.2019 Crossroads of the Regions

    Välisriikidest pärit inimesed on integreeritud Euroopa ühiskonda.

  • Projekt keskendub kahele sihtrühmale - õpilased ja õpetajad. Õpilastele on osalevad partnerriigid Euroopa mõistes väga kauged ja eksootilised. Üks kool asub väikeses Fääride külakeses, teine 100000 elanikuga linnas. Kas sedavõrd erinevad on ka meie juured, kultuuritraditsioonid ja tänapäev, näitab ...

  • 01.09.2017 - 31.08.2019 On the Opposite Shore

    Õpilaste teadmised suurte riikide ajaloost ja kultuurist on reeglina paremad kui iseenda ja ennekõike oma naabrite ajaloost, mis võimaldaks paremini mõista meie kohta maailmas ja selle kujunemise lugu. Antud projekti üheks lähtepunktiks on fakt, et kõikide osalevate riikide ajaloos on jõutud või ...

  • Projekti eesmärgiks on Tartu Kivilinna Kooli (TKiK) õpilaste keskkonna- ja loodusteadlikkuse suurendamine, koolis omandatud keskkonnahariduse praktiline kinnistamine, noorte lähendamine loodusele. Projektis osalevad kõik TKiK klassid (kokku 39 klassikomplekti), kes läbivad õa jooksul erinevad ...

  • 01.09.2017 - 31.08.2019 Square-Eyed Students

    Lapsed kasutavad väga palju infotehnoloogilisi vahendeid. Ometi ei ole näha olulist hüpet nende vahendite kasutamisest tuleneva kasuteguri osas ehk siis tegelikud arvutikasutamise oskused ei ole kindlasti tasemel, mis meid rahuldaks. Teiseks probleemiks, millega käesolev projekt tegeleb on meie ...

  • Projektis osalevate õpilaste arv: Täiendav eesti keele õpe mitte-eesti emakeelega õppuritele: 16 õpilast Täiendav võõrkeele õpe: ●soome keele mentorõppes 24-30 õppijat (sõltuvalt kooli vastuvõetute arvust) ●saksa keel 12 õpilast ●inglise keel 50 õpilast (erinevatest õppegruppidest erineval ...

  • Õppekäikudel ja koolivälistel õppeprogrammidel osalemine, et kinnistada koolitunnis saadud teadmisi ja tekitada õpilastes sügavamat huvi looduse, loodussäästlikkuse ja keskkonnahoiu vastu
    Pakkuda õpilastele võimalust osaleda aktiivõppeprogrammides, et luua ja kinnistada õppekavas ettenähtud ja ...

  • Projekti eesmärk on tõsta tervise ja heaolu teadlikkust juuksuri- ja iluteeninduse valdkonnas. Selles projektis koostatud õppematerjalid toetavad juuksuri- ja iluteeninduse valdkondades tegutseivad ettevõtteid ja haridusasutusi. Mis omakorda vähendab kutsehaigusi ja kutsehaigusohte ning võimaldab ...

  • 01.09.2017 - 31.05.2018 Triinu ja Taavi Tartumaal

    Luke Mõisa õppeprogrammid Sügis mõisapargis, mängud looduses, ja Kaisuloomaga pargis ning Vapramäe-Vellavere-Vitipalu sihtasutuse programmid Mesilane ja Päevakoera päev.
    Triinu ja Taavi Lasteaia kõikide aiarühmade lapsed õpivad looduskeskkonnas mõistlikult ja vastutustundlikult käituma, ...

  • Tartu Lasteaed Poku 9 rühma lapsed on osalenud Luke Mõis, Pokumaa ja Emajõe Lodjaseltsi õppeprogrammides. Lapsed on saanud uusi teadmisi erinevate looduskoosluste kohta ning õppinud praktiliste tegevuste käigus tundma Eesti elusloodust ja säästvate suhtumist ümbritsevasse keskkonda.

  • Lapsed: -õpivad tundma koduloomi, nende tähtsust, oskavad neid nimetada, teavad, kuidas loomade eest hoolitsetakse; -teavad looduses liikumise reegleid, märkavad ja eristavad loomade tegevusjälgi; oskavad sorteerida lihtsamaid jäätmeid ja teavad kompostimise põhimõtteid

  • Kristjan Jaak Petersoni Gümnaaasiumi õpilaste praktiliste tööde läbiviimine looduskeskkonnas, kinnistada õpitut ja laiendada valdkondlikke teadmisi.
    Kinnistada koolis õpitut, süvendada ja laiendada valdkondlikke teadmisi ning läbi praktiliste tööde tõsta õpilaste keskkonnateadlikkust ja ...

  • Tartu Lasteaed Sipsik 4 rühma lapsed on osalenud õppeprogrammides Tartu Loodusmaja ja Järvemuuseumi EMÜ Võrtsjärve õppekeskuses. Lapsed saavad uusi teadmisi ja oskusi keskkonnakasvatuse ja loodushoiu alal.

  • 01.09.2017 - 31.08.2019 Find your balance

    Projekti eesmärgiks on õpilaste teadmiste arendamine ja süvendamine digitaalsete vahendite kasutamise osas, aga samal ajal silmas pidades ja teadvustades , et kõiges peab valitsema tasakaal. Tuleb aktiivselt tegeleda ka spordi ja muude arendavate tegevustega.
    Õpilaste teadmiste arendamine ...

  • 01.09.2017 - 31.10.2017 Väikeste viikingite järveretk

    Tutvumine Emajõe ja selle elukeskkonnaga

  • 01.09.2017 - 31.08.2018 Tartu Descartes'i Kooli õppeprogrammid

    Tartu Descartes'i Kooli õppeprogrammide läbiviimine
    Pakkuda I-III kooliastme õpilastele vahetuid kogemusi looduses.

  • Ümbrusõpetuse teadmiste suurendamine läbi keskkonnataedlikuse toimetulekuõppes õppivatele hingehooldust vajavatele lastele.

  • Projekti käigus osalevad 4-6 aastased lapsed Luke mõisa ja VVV Sihtasutuse õppeprogrammides
    Lapsed tutvuvad õunamahla valmistamise protsessiga ning teevad protsessi oma käega läbi. Lapsed tutvuvad eestlaste elu ja hoonetega 100 aastat tagasi. SA Vapramäe-Vellavere-Vitipalu õppeprogrammi raames ...

  • Antud hetkel on vajalik arendada õpilastes üldpädevusi ka loodusainete kaudu. Väärtuspädevust – loodusainete õpetamisel kujundatakse õpilaste suhtumist teadusesse kui inimtegevuse tähtsasse valdkonda, arendatakse huvi loodusteaduste vastu, süvendatakse säästlikku hoiakut keskkonna, sh kõige elava ...

  • Projekti eesmärgiks on Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasiumi (TKJPG) õpilaste keskkonna- ja loodusteadlikkuse suurendamine, koolis omandatud keskkonnahariduse praktiline kinnistamine, noorte lähendamine loodusele. Projektis osalevad kõik TKJPG klassid (kokku 18 klassikomplekti), kes ...

  • Tartu II Muusikakooli kandleansambli kulutused laulu- ja tantsupeo protsessis.
    Arendada ja mitmekesistada kandlemuusika esitus- ja väljendusvõimalusi

  • Osalemine lemmikloomade programmis ja õppeprogrammis "Mõisalaste mängud looduses."
    Tartu Lasteaed Krõll 9 rühma osaleb Tartu Loodusmaja lemmiklooma programmis, mille käigus saavad lapsed kohtuda erinevate lemmikloomadega, saades teada, kuidas hoolitseda erinevate lemmikloomade eest ja miks ...

  • 21.08.2017 - 31.08.2018 Muutuste looja on õppiv õpetaja

    1.-3.klassis rakendame kujundavat hindamist ja üldõpet, meie soov on rakendada põhimõtteid ka II - III kooliastmes. Õpetajate koostöö suurendamiseks soovime läbi viia koolituse üldõppest ning lõimingust, millele järgneb koolitaja juhendamisel 2017/18 õa jooksul õpetajate töörühmade töö. Koolituse ...

  • Kaasav haridus eeldab õpetajatelt avatust uutele õpetamise meetoditele ja- stiilidele. Samuti muutuvad ka õppijad ning mitut põlvkonda õpetanud õpetajad vajavad tuge ja nõustamist uute oludega kohandamiseks. Õpetajad võivad olla vähe motiveeritud uute (kaasaegse hariduse) õppemeetoditega kaasa ...

  • 15.08.2017 THMK koolitused

    Projekt koosneb kahest osast – THMK koolipere jätkukoolitusest Oskuste õppe metoodika osas ning algkoolitus seda veel mitteläbinutele Verge metoodika osas.
    Oskuste õppe jätkukoolitus: 1. Koolituse lõppedes on Tartu Herbert Masingu Kooli õpetajad võimelised koolitama teiste koolide õpetajaid ...

  • Kutsehariduse õpirände hartaga akrediteeritakse ja tunnustatakse asutusi, kes on olnud edukad kutseharidusvaldkonnas kvaliteetse õpirände pakkumises ja julgustatakse neid edasi arendama oma rahvusvahelise koostöö strateegiaid. Harta eesmärk on lihtsustada õpirändetoetuse taotlemist ja aruandlust, ...

  • Peamine eesmärk on suurendada noorsootöötajate kompetentsi ja anda neile meetodeid Euroopa pagulaskriisiga seotud stereotüüpide ja eelarvamuste käsitlemiseks. Kõrvaleesmärgiks on õppida rahvusvahelise projekti juhtimist kogemusõppe kaudu (projekti meeskonda kuuluvad erinevate maade ...

  • 01.08.2017 - 01.06.2019 100 steps

    Ülemaailmses laste liikumisharjumuste uuringus Global Matrix 2.0 hinnati Eesti laste aktiivsus halvima võimaliku hindega - F ehk puudulik. Intervjuud lastega ning arenguvestlused vanematega on kinnitanud probleemi olemasolu. Kuna laps veedab olulise osa oma nädalast lasteaias, siis õpetajatena ...

  • Südame-veresoonkonna haigused on moodsa ühiskonna üks peamisi probleeme ja väljakutseid. Planeeritava projektiga üritame anda oma väikese panuse selles suures ookeanis. Enamik SVH'te, mis võtavad palju elusid, avalikku tervishoiu raha ja teeb meie ühiskonnad nõrkadeks ja haavatavateks, põhjuseid ...

  • Gümnaasiumiõpilastele suunatud aktiivõppeprogrammid mille käigus kinnistatakse juba koolis õpitu ja omandatakse uusi teadmisi ökoloogilisest tasakaalust ja jätkusuutlikust arengust uurimus, kogemus - ja avastusõppe meetoditega. Elukeskkonna toimimisest arusaamine võimaldab keskkonnasäästliku, ...

  • 17.07.2017 - 30.06.2018 Ristikheina lapsed loodusele lähemale

    Projekti käigus külastavad lapsed einevaid loomaparke, farme ja töötlusettevõtteid.
    Lapsed saavad teadmisi loomade ja keskkonna ajaloolisest arengust, inimese mõjust loodusele ja tema suutlikkusest loodust kasulikult mõjutada.Lapsed näevad kaasaegset talu, suurtootmist, meiereid ja ...

  • 01.07.2017 - 01.02.2018 Ülejõe kogumiku koostamine

    Tartu Linnamuuseum viis aastatel 2015-2016 läbi ajaloolist Ülejõe piirkonda haarava kogukondliku projekti Üle Jõe. Projekti lõpetuseks koostatakse ülevaatlik kogumik tööpealkirjaga "Ülejõe raamat".
    Ülejõe kogumik on kavandatud projekti lõpetava kokkuvõtliku väljaandena, kus publitseeritakse ...

  • Tartu Linnamuuseumi ja Tartu Ülikooli germanistika osakonnaga koostöös valmib 2018. aasta märtsis kaardirakendus "Tartu-Dorpat: kultuuritõlked", mis tutvustab Tartu linna aja- ja kultuurilugu läbi ajalooliste saksakeelsete kirjelduste. Lisaks kaardirakendusele valmib 2018. aasta aprillis Tartu ...

  • 01.07.2017 - 30.04.2018 Kodus kõik on kõige parem

    Tartu lasteaedade rõõmupidu "Kodus kõik on kõige parem"
    EV100 raames toimuv 6-7 aastaste laste laulupidu,

  • Tartus endise Tartu Piimakombinaadi territooriumil (Näituse 22c, Näituse 22b) avastati 2017.a juunis kütteõli hoidla, mis on jäänud likvideerimata. Kütteõli tungis valingvihamde tagajärjel maapinnale ning põhjustas reostusjuhtumi. Kolde avamisel leiti ca 70m2 suurune kahekambriline kütusehoidla, ...

  • Inimeste liikuvusharjumused on hakanud viimaste aastate jooksul oluliselt muutuma. Senine paradigma - erasõiduautode , kui peamise transpordivahendi kasutamine on muutunud paindlikumaks ning omandamas nõudlusele orienteeritud mobiilsuse mustreid. Autode kõrval kaalutakse alternatiivina ka ...

  • Projekt keskendub tiheasutsusega kesklinna piirkondadele mis pakuvad häid võimalusi säästva liikuvuse (inimeste- ja kaupade liikumine) arendamiseks. Üha kasvav elanike arv sellistes piirkondades ja kaubanduse kasvust tulenev kaubavedude mahu kasv on toonud kaasa autostumise kõrge taseme ...

  • Käesolev projekt on oluline, et omandada vajalikud praktikad oma juhtimismudeli täiustamiseks ja töös hoidmiseks. Kuna Jaan Poska gümnaasium asutati alles 5 aastat tagasi, on Erasmus+ KA1 projekt esimene suurem rahvusvahelist õpirännet pakkuv projekt meie kooli lühikeses ajaloos. Projekt on ...

  • Välisõhu kvaliteedi seiretulemuste põhjal on Tartu linnas benso(a)püreeni aastakeskmine sisaldus ületanud kehtivat sihtväärtust (sihtväärtus välisõhu peente PM10-osakeste fraktsioonis on 1 ng/m3). Tulenevalt atmosfääriõhu kaitse seaduse § 73 ja § 74 on kohalikul omavalitsusel kohustus koostada ...

  • 01.06.2017 - 30.04.2018 Tekstiilikonteinerite soetamine

    Tartus puuduvad hetkel tekstiilikonteinerid ning jäätmejaamades ei toimu samuti tekstiili vastuvõttu. Tekstiilijäätmete kogumisvõrgustik vajab optimeerimist. Vajalik on luua uusi võimalusi (kogumiskohti), et vältida kasutuskõlblike riiete sattumis segaolmejäätmete hulka.
    Projekti eesmärgiks on ...

  • Projekti raames soovime läbi viia Tartumaa, Viljandimaa ja Pärnumaa haridusasutuste esindajate kohtumisi (võrgustikukohtumisi), et teha koostööd LP-töö paremaks korraldamiseks asutuses ning koos lahendada koolielu ja lasteaiaelu küsimusi ja kavandada ühistegevusi oma kogemuste tutvustamiseks ...

  • Projekti „Dooria kitoon ja Tartu tulevikumood“ eesmärgiks on läbi põnevate praktiliste ülesannete tutvustada erinevatesse sihtgruppidesse kuuluvatele noortele (sh riskinoored, noored väljaspool Tartu linna ja muukeelsed noored) antiikaja moodi sidudes seda tänapäeva moe ja tekstiilikunsti ...

  • SA Archimedese noorteagentuuri poolt finantseeritud projekt, mille teemaks on "Ei sõltuvusele!". Projektis osalevad Tartu Annelinna Gümnaasiumi ja Vastseliina Noortekeskuse noored.
    Noored õpivad hoolitsema oma tervise eest selleks, et ennetada sõltuvust alkoholist, narkootikumidest ja ...

  • "Tartu ilukirjanduses" andmebaasi illustreeriva materjali loomine.
    Andmebaas ja netilehekülg "Tartu ilukirjanduses" (teele.luts.ee) on loodud selleks, et siduda avalikkuse jaoks kirjandus ja linn kui reaalne elukeskkond. Aina visuaalsemaks muutuva inforuumi tingimustes on meie eesmärgiks need ...

  • Programmeeritavate seadmete soetamine
    Laste planeerimis- ja koostööoskuste arendamine lihtsamate robootika vahendite kaudu.

  • Programmeeritavate seadmete soetamine
    Õpetegevuste integreerimine ja huvi tekitamine robootika vastu laiemalt.

  • Hetkel toimub Tartu Forseliuse Koolis robootikaring I ja II kooliastme õpilastele (kaasatud aktiivselt 25 õpilast) ning valikaine robootika ja mehhatroonika II ja III kooliastmele (kaasatud aktiivselt 30 õpilast). Eelnevalt nimetatud tundide läbiviimiseks on koolil olemas NXT Lego komplektid (6tk - ...

  • Programmeeritavate robotite soetamine
    Lastele erinevate valdkondlike teadmiste kujundamine, programmeerimise algteadmiste õpetamine

  • Programmeeritavate robotite soetamine
    Lastele erinevate valdkondlike teadmiste kujundamine, programmeerimise algteadmiste õpetamine

  • 04.05.2017 - 30.11.2017 LA Kelluke - ProgeTiiger programm

    Programmeeritavate põrandarobotite soetamine
    Lastele programmeerimise aluste õpetamine

  • Käesolev projekt on välja kasvanud traditsioonilisest (alates aastast 2000) toimuvast kevadkonverentsist, mis on ainus kogu kooli õpetajaskonda haarav õpiüritus. Eelmistel aastatel korraldatud kokkusaamiste (konverents, seminarid, õpitoad jms) tagasisidestamisel on saadud infot, kus paljud osalejad ...

  • 02.05.2017 - 19.02.2018 Koostöö partnerkoolidega 2 (Soome)

    Koostöös partnerkooliga on võimalik 12 teenindusvaldkonna õpilasel ja 3 õpetajal arendada kutsealast võõrkeeleoskust keelekeskkonnas. Enne õppereisi välisriiki (Saksamaa / Soome) on õpilased läbinud võõrkeelekursuse koolis. Õppereis motiveerib õppijaid tulemuslikumalt õppima. Partnerkool tagab ...

  • 02.05.2017 - 22.12.2017 Koostöö partnerkoolidega 1 (Saksa)

    Koostöös partnerkooliga on võimalik 12 teenindusvaldkonna õpilasel ja 3 õpetajal arendada kutsealast võõrkeeleoskust keelekeskkonnas. Enne õppereisi Tartu sõpruslinna Lüneburgi on õpilased läbinud saksa keele kursuse koolis. Õppereis motiveerib õppijaid tulemuslikumalt õppima. Partnerkool tagab ...

  • Linna päevast on Tartus kujunemas ooperi- ja klassikalise muusika minifestival – 2016. aasta Tartu linna päeva tagasisidele toetudes oli põhjust uskuda, et ooperisümbioosi ideel on (mõtte)jõudu veel vähemalt üheks tulemiseks. Saabuv linna päev jätkab ooperiradadel, aga kindlasti ka saabuval suvel ...

  • 02.05.2017 - 31.12.2017 Tartu noorte töömalev 2017

    Tartu noorte töömalev pakub Tartu noortele esmase töökogemuse omandamise ja taskuraha teenimise võimalust ning arendavaid ühistegevusi suvevaheajal.
    - noorte tööharjumuste kujundamine; - võimaluse pakkumine noortele veetmaks arendavalt ja meeldivalt oma vaba aega suvisel, sügisesel ja talvisel ...

  • 01.05.2017 - 15.02.2018 Robootika vahendid

    Seadmete kasutamise üldeesmärk on laiendada robootikaalast tegevust koolis, lõimides seda sealjuures aineõpetusega. Lõimitud aine- ja robootikaõpetusega alustatakse 1. klassist, kus on eesmärgiks töötada välja ja rakendada erinevate õppeainetega lõimitud robootikaülesandeid. Lisaks on eesmärgiks ...

  • 30.04.2017 - 31.12.2017 Ülenurme tänava kergliiklustee

    Käesoleva projektiga on kavas rajada kergliiklustee Riia tn - Kase põik - Ülenurme tn, kogupikkusega 3 km
    Jalgrattaliikluse arendamine on Tartu linna transpordipoliitika üks prioriteetidest. Eesmärgiks on jalgrattaliikluse osakaalu suurendamine. Sel otstarbel rajatakse täiendavaid jalgrattateid ...

  • 24.04.2017 - 31.10.2017 LA Klaabu "EV100 "Igal lapsel oma pill"

    Lastepillide ostmine muusikategevusteks (altksülofon, altkellamäng, soprankellamäng, kõlaplaatide komplekt
    Erinevate muusikainstrumentide abil areneb laste loovus, tähelepanu ja empaatiavõime ning rütmitaju

  • 1. septembrist 2017 kuni 19. juuli 2018 tegutseb Lille majas Euroopa vabatahtliku teenistuse raames noor hispaanlane Carlos Javier Gonzalez Lorente, kes viib iganädalaselt lastele ja noortele läbi: 1) Impro klubi 2) Praktilised hispaania keele tunnid. Lisaks viib ta läbi vähemalt 3 projekti: 3) ...

  • Käesoleva projektiga kavandatav piki Raudtee tänavat Ülenurme vallani kulgev kergliiklustee võimaldab turvaliselt ja kiiresti liigelda Vaksali-Riia tänavate ristmikult Tammelinna ja sealt edasi Ülenurme valda. Kavandatava kergliiklustee kogupikkuseks on 3 km.
    Jalgrattaliikluse arendamine on ...

  • Tartu KHK käivitab praktikasüsteemi arendamise projekti, mille eesmärgiks on tõhustada koostööd ettevõtete ja kooli vahel õppetöö läbiviimisel. Projekti raames viime läbi koolitused ettevõtete poolsetele praktikajuhendajatele, meie õpetajad stažeerivad enda meisterlikkuse täiendamise eesmärgil ...

  • Tartu lasteaia Pääsupesa hoone on rajatud aastal 1972 ning majja peale seda olulisi investeeringuid tehtud ei ole. Hoone tehnosüsteemid on amortiseerunud ning renoveerimist ja soojustamist vajavad ka teised hoone olulised osad (katus, sokkel, seinad). Pääsupesa lasteaiahoonele on väljastatud ...

  • Tartu Maarjamõisa lasteaia hoone on rajatud aastal 1972 ning majja peale seda olulisi investeeringuid tehtud ei ole. Hoone tehnosüsteemid on amortiseerunud ning renoveerimist ja soojustamist vajavad ka teised hoone olulised osad (katus, sokkel, seinad). Maarjamõisa lasteaiahoonele on väljastatud ...

  • 01.04.2017 - 31.12.2018 Maarja peremajade loomine Tartusse

    Tartu linnas on intellektipuudega inimestele kvaliteetse infrastruktuuri loomisega tegeletud 90-ndate algusest. Olemas on alusharidus, põhikoolid ja tugiteenused. Täiskasvanu eluks ettevalmistuse ühe osana on võimalus iseseisvuda, lahkuda päritoluperest ja maksimaalselt kasutada oma tegevusvõimet ...

  • Projekti eesmärk on viia Lille Maja noortekeskuse tegevused rohkem majast välja, liikuda noorte juurde, mille tulemusena on noored teadlikumad noorsootöö võimaluste kohta, noortekeskuse tegevustega on liitunud juurde uusi noori (sh Lille Maja peamine sihtgrupp põhikooli ning gümnaasiumi noored). ...

  • 01.04.2017 - 20.06.2019 Karlova kooli õpilased loodusesse

    Õppekäikude läbiviimine loodusesse 1.-9. klassini. Esimene kooliaste osaleb "Metsaelu" programmis, teine kooliaste "Taevakehade" ja "Jäätmemajanduse" prgrammis, kolmas kooliaste "Maavarade ja vee ökosüsteemide" programmis.
    Kõik Karlova kooli õpilased osalevad keskkonnateemalistel õppekäikudel. ...

  • Eesti Vabariik 100 raames „Igal lapsel oma pill“ on kantud unistusest, et igal Eestimaa lapsel oleks võimalus õppida pillimängu. Projekt „Igal lapsel oma pill“, on ellu kutsutud, et Eesti inimeste ja ettevõtete abiga täiendada ja uuendada lastele muusikaõpet pakkuvate asutuste pillliparke, et ...

  • Eesti Arhitektuurimuuseumis 20.04 –26.05. 2013 olnud näituse kohandamine Tartu jaoks. Tänu väljapaneku teema unikaalsusele ja otsesele seotusele Tartuga on siinsel linnamuuseumil huvi ja motiveeritus näidata ekspositsiooni tartlastele ja külalistele.
    Tartu arhitektuuri ajaloo alaste uurimistööde ...

  • Projekti eesmärk on tutvustada 6.-12. klassi õpilastele erinevaid vaba aja veetmise võimalusi nii Tartu linnas kui ka oma kodus. Projekti lõpus on noor teadlikum ning oskab teha mõistlikumaid otsuseid oma vaba aja veetmiseks. Kokku ootame programmis osalema 20 noort (8 poissi ja 12 tüdrukut). ...

  • Projekt käsitleb targa spetsialiseerumise strateegiate rakendamist kohalikul tasandil. Kuna kohalikul tasandil teatakse kõige paremini kohapealseid tugevusi, tööjõu kvalifikatsiooni ja oskusi ning innovatsioonisüsteemi eripärasid, mis on kõik vajalikud targa spetsialiseerumise strateegia edukaks ...

  • Lille Maja näitemänguhuvilised noored soovivad korraldada Tartu linna ja maakonna 6.-12. klassidele tasuta foorumteatri etenduse pealkirjaga „Mõttetu! Tühine! Nõme!”. Etenduse sisu on välja töötatud noorte poolt ning käsitleb noorte jaoks aktuaalseid teemasid. Ühise ajurünnaku tulemusena selgus, et ...

  • Projekti tulemusena tuuakse olümpiamängud iga õpilaseni, kas läbi spordivõistluste, tuntud sportlasega kohtumise, kultuuriprogrammi või kunstikonkursside.
    Projekti tulemusena tuuakse olümpiamängud iga õpilaseni, kas läbi spordivõistluste, tuntud sportlasega kohtumise, kultuuriprogrammi või ...

  • Õpilased omandavad õppekava järgi koolitunnis väga palju teoreetilisi teadmisi. Tänapäeval võib juhtuda, et linnalapsed ei satu väga tihti loodusesse, et näha ja seostada kogu koolitunnis omandatud materjali ka reaalse eluga. Seetõttu on väga oluline kinnistada klassitunnis õpitut korraldades ...