Text size

Line spacing

Contrast

Placeholder Placeholder
Background image
For visually impaired

Question

Question

Valdkond: teede ja tänavate remont
Subject: Sõpruse silla rekonstrueerimise projekteerimine.

Loodetavasti pööratakse projekteerimisel suurt tähelepanu ka sadevee ära juhtimisele sillalt, eriti selles osas, kus annekanali otsa juures on silla serva all kergliiklustee. Ei soovi, et soolane või muul moel määrdunud vihma ja lumesulamis vesi, silla pealt kaela tilguks.. või soriseks.

Kas sild ehitatakse siis ikka laiemaks ka või?
Praegu on kõnniteed seal nii kitsad. Meenub, et kunagi kui olin mingi suurema asja ostnud, mis sillal võttis tuult kangesti taha. Tükktegemist oli selle kindlalt enese ligi hoidmisega, et vastu tulijatega kokku ei põrkaks.

Natuke on kurb, et tervet ühte sillapoolt jalakäijatele ja ratturitele ei saanud. Mina mingeid utoopilisi lineaarparke ja ei tea mis asju ei tahagi. Ega se sild nii lai kah pole, et kergliiklejad seda kogulaiuses ära kasutada ei suudaks.. sõidavad ju jalgrattad ka mõlemas suunas ja jalakäijad samuti. Mõni tahab sõita kiiremini ja mõni aeglasemalt. Jalakäijatele mõni pink ju oleks sel juhul võinud ka olla küll, aga mitte midagi sellist mis otse üle silla liikuda soovivaid kuidagi takistaks. Aga, kui on ära otsustatud, siis on ära otsustatud. Loodetavasti saab hea.

Esitaja: H. E.
Esitatud: 23.05.2023

Vastus

Tere

Sild projekteeritakse laiemaks kuni 1 meeter, millega saab tagatud mõlemale poolele laiad kergliiklusteed. Planeeritud kergliiklustee laius on ca 4,25m, sinna tehakse kahesuunaline rattatee ja jalgtee. Kõnnitee ei tule enam nii kõrgele autoteest ja silla keskele planeerime ka trepid. Autodele tuleb kiiruseks 40km/h.
Täpne lahendus selgub projekteerimistööde käigus.

Lugupidamisega

Vastaja: Oleg Lužetski
linnamajanduse osakond
teedeteenistus
juhataja
[email protected]
Vastatud: 24.05.2023