Praktilisele ja inspireeriva sisuga koolituspäevale on oodatud Tartu linna ja maakonna teenindajad, teenindusjuhid, ettevõtjad.
Ootame Tartu linnas ja maakonnas töötavaid teenindajaid, teenindusjuhte, ettevõtjaid juba 18. Tartu Hea Teeninduse Päevale. Koolituspäev on praktilise ja inspireeriva sisuga ning saadud teadmisi on võimalik teenindustöös kohe kasutama hakata.
Osalemine on tasuta ning mõeldud ainult Tartu linnas ja maakonnas tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele.
Kohtade arv on piiratud, registreerimine avatakse 27. veebruaril kl 10 ja on avatud kuni kohti jätkub või kuni 22. märtsini.
AJAKAVA
9.30–10 kogunemine VSpa konverentsikeskuses
10–10.10 Avasõnad
SESSIOON 1 — TEENINDAJA TÖÖ JA PROFESSIONAALNE ARENG
10.10–11 — Kuidas saada järjest paremaks teenindajaks?
Kristine Müürsepp, Tartu Parim Teenindaja 2021
Thor Vaas, Tartu Parim Teenindaja 2018
Mai Kastemäe, Tartu Parim Teenindaja 2017
Tartu Parim Teenindaja 2023 (selgub 24. märtsil)
Tartu Parima Teenindaja tiitliga pärjatud teenindajad jagavad kogemusi ja vastavad vestlusringis järgmistele küsimustele:
11–11.05 Lõõgastusminutid
SESSIOON 2 — TEENINDAJALE OLULISED TEADMISED JA OSKUSED
11.05–12.15 Kuidas kasutada teenindustöös olulisi tehnikaid? — Tauri Tallermaa, tippkoolitaja
Lühikoolituses antakse osalejatele praktilisi töövõtteid, mida igapäevaselt kasutada:
12.15–13 Lõunapaus
SESSIOON 3 — KLIENDIKOGEMUSE TRENDID, MIS MÕJUTAVAD TEENINDAJA TÖÖD
13–13.20 — Tarbijakäitumise trendid, mis mõjutavad teenindustööd — Anna Karolin, käitumisteaduste ekspert, Kantar Emor
13.20–14.15 — Mis muutub lähiaastatel klientide ootustes, vajadustes ja käitumises? — Maire Milder ja Mari Arnover, kliendikogemuse praktikud
Ettekandes vastatakse järgmistele küsimustele:
SESSIOON 4 — KÜLALISLAHKE KLIENDITEENINDUS TARTUS
14.15–15 — Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 tiim viib läbi külalislahke teeninduse lühikoolituse. Osalejatel on võimalik kohapeal oma teadmisi ka testida.
15–15.15 — Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine