Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

Kalender

29. märts

Tartu Hea Teeninduse Päev

Praktilisele ja inspireeriva sisuga koolituspäevale on oodatud Tartu linna ja maakonna teenindajad, teenindusjuhid, ettevõtjad.

Ootame Tartu linnas ja maakonnas töötavaid teenindajaid, teenindusjuhte, ettevõtjaid juba 18. Tartu Hea Teeninduse Päevale. Koolituspäev on praktilise ja inspireeriva sisuga ning saadud teadmisi on võimalik teenindustöös kohe kasutama hakata.

Osalemine on tasuta ning mõeldud ainult Tartu linnas ja maakonnas tegutsevate ettevõtete ja asutuste töötajatele.
Kohtade arv on piiratud, registreerimine avatakse 27. veebruaril kl 10 ja on avatud kuni kohti jätkub või kuni 22. märtsini.

AJAKAVA

9.30–10     kogunemine VSpa konverentsikeskuses
10–10.10  Avasõnad

SESSIOON 1 — TEENINDAJA TÖÖ JA PROFESSIONAALNE ARENG

10.10–11 — Kuidas saada järjest paremaks teenindajaks?
Kristine Müürsepp, Tartu Parim Teenindaja 2021
Thor Vaas, Tartu Parim Teenindaja 2018
Mai Kastemäe, Tartu Parim Teenindaja 2017
Tartu Parim Teenindaja 2023 (selgub 24. märtsil)

Tartu Parima Teenindaja tiitliga pärjatud teenindajad jagavad kogemusi ja vastavad vestlusringis järgmistele küsimustele:

  • mida klientide teenindamisel oluliseks pidada?
  • kuidas kliente ja nende vajadusi paremini tundma õppida?
  • milliseid teadmisi ja oskusi on oluline endas arendada, et olla superhea teenindaja?
  • kuidas raske kliendiga toime tulla ja kuidas endas stressi maha laadida?

11–11.05  Lõõgastusminutid

SESSIOON 2 — TEENINDAJALE OLULISED TEADMISED JA OSKUSED

11.05–12.15  Kuidas kasutada teenindustöös olulisi tehnikaid? — Tauri Tallermaa, tippkoolitaja

Lühikoolituses antakse osalejatele praktilisi töövõtteid, mida igapäevaselt kasutada:

  • Kuulamine
  • Tähelepanu, mälu ja info meeldejätmine
  • Inimtüüpide tundmine
  • Sõnaline ja mittesõnaline eneseväljendus

12.15–13  Lõunapaus

SESSIOON 3 — KLIENDIKOGEMUSE TRENDID, MIS MÕJUTAVAD TEENINDAJA TÖÖD

13–13.20 — Tarbijakäitumise trendid, mis mõjutavad teenindustööd — Anna Karolin, käitumisteaduste ekspert, Kantar Emor
13.20–14.15 — Mis muutub lähiaastatel klientide ootustes, vajadustes ja käitumises? — Maire Milder ja Mari Arnover, kliendikogemuse praktikud

Ettekandes vastatakse järgmistele küsimustele:

  • tuleviku kliendikogemuse trendid ja kolm nippi, mida juba täna harjutada
  • teenindaja – sina vôi tehisintellekt –, keda klient klienditeekonnal eelistab?
  • (Info)tehnoloogiaajastu ja inimene – kust me tuleme ja kuhu oleme jõudnud?
  • teenindaja roll kliendikogemuse loomisel

SESSIOON 4 — KÜLALISLAHKE KLIENDITEENINDUS TARTUS

14.15–15 — Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 tiim viib läbi külalislahke teeninduse lühikoolituse.  Osalejatel on võimalik kohapeal oma teadmisi ka testida.
15–15.15 — Tartu Hea Teeninduse Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Vabandame, osalejate piirarv on täitunud ja registreerumine on suletud.
Salvesta kalendrisse
Kuupäev: 29. märts
Kellaaeg: 10:00-15:30
Toimumiskoht: VSpa konverentsikeskus, Riia 2
Kategooria: Koolitus
Maksumus: TASUTA Tartu ja Tartumaa teenindajatele
Korraldaja: Tartu LV ettevõtluse arengu osakond ja Heateenindus.ee
Kontaktisik: [email protected]