Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image
13°
13°

Kalender

10. veebr Tulemuslik ja positiivne klienditeenindus

Koolitus keskendub teenindajate suhtlemistehnika lihvimisele, isikliku külalislahkuse keele loomisele ja oma töö ning ettevõtte väärtustamisele. Läbi põnevate ülesannete, harjutuste ja testide treenitakse koolituspäeval klienti märkama, temast aru saama - tema vajadusi parimal moel lahendama ja probleeme ennetama. Käsitletakse erinevaid käitumisviise pingelistes situatsioonides toimetulemiseks.

Mida me koolitusel lisaks positiivsele suhtumisele treenime?

Julgust.
Teenindus algab alati märkamisest. Aga pahatihti ei märgata. Miks? Sest kardetakse kontakti. Märkamine on aga külalislahkuse alus. Koolitusel õpime inimestele lähenema, neid märkama ja konakti loomist. Õpime erinevaid  klienditüüpe ja suhtlemistehnikaid nende tulemuslikuks teenindamiseks , lahendama pingelisi situatsioone ja ennetama konflikti.
 
Müüki.
Teenindus on müük ja müük on teenindus. Aga mis on see saladus, kuidas õigesti müüki teha? Koolitusel vaatame üle meetodid ja võimalused, kuidas teha müüki nii, et see peegeldub lahkuse mitte lisamüügina. 
 
Mõjumist.
Kes meist ei tahaks osata mõjuda? Klienditeenindaja töötab esmamulje äris - iga päev on võimalus kellelegi mõjuda ja ainult läbi selle tekitame endale kindla püsiklientuuri. Räägime lahti, mis see tegelikult tähendab. 
 
Väärtustamist.
Me loome inimeste maailmas muutust - inimesed tulevad meie juurde mingi mure või sooviga ja meie võimuses on see nii hästi ära lahendada kui vähegi saame - sest see positiivne kogemus muudab omakorda meie kliendi päeva paremaks ja tema kannab seda tunnet ka ennast ümbritsevate inimestele. 

Koolitajast: 
Koolitaja Kati Suun avas aastal 2012 teenindusjuhina Kõue Mõisa, mis sai aastal 2016 maailma inspireerivaima butiik-hotelli tiitli. Aastatel 2012-2017 aitas ta avada mitmeid uusi toitlustuskohti kui pidas ka ise 340 aastat vanas restaureeritud majas privaatset koolitusmaja. Sellest kujunes eksklusiivne koolitusmaja, mis kuulutati oma meeskonnakoolituste, puhta toidu ja elamuslike programmidega üheks parimaks alternatiivseks koolitusmajaks Eestis. Selle külalislahkust nautisid nii Eesti kui ka välisriikide tippjuhid, kes nii mõnelgi korral otse lennujaamast Kati juurde sõidutati ja pärast tagasi lennukile viidi. "Eesti Metsa Eri" projektina on Kati viinud seltskondi metsa "ürgkontorisse" aga ka noori inspireerivatele muinasjutu lõunasöökidele. Selle eest omistas EAS Kontseptsioon OÜ-le ka ökoturismi EHE (Ehtne ja Huvitav Eesti) kvaliteedimärgise. Kati on olnud ka mitme suurema heategevusprojekti käivitajaks - selle eest omistati talle ka Harjumaa Aasta Haridussõbra tiitel. Kati on olnud aastast 2012 juht, ettevõtete käivitaja, müügi- ning turundusenõustaja ning meeskondade koolitaja. Lisaks turundusele, psühholoogiale ning erinetavele enesearengu kursustele on ta õppinud ka kokaks ning lõpetanud ka EQF tase-5 toitlustuskorralduse õppe. Tema käe alt sündis Tallinna Loomaaeda noorte töölevärbamise platvorm suvetiim - kus omandasid oma elu esimest töökogemust üle poolesaja väljavalitud noore. Kati oli Rohujuure kohviku üks kaasomanikke ning turundus- ja arendusjuht. Lisaks juhib ta oma agentuuri Kontseptsioon OÜ, koolitab Äripäeva Akadeemias ning annab enda nimelise brändi @katisuun.ee alt enesearenguloenguid - nii koolinoortele, kui ka suurte ettevõtete meeskondadele.
 
Ajaplaan:
10.00 - 11.30 koolitus
11.30 - 11.45 kohvipaus
11.45 - 13.15 koolitus
13.15 - 14.00 lõuna
14.00 - 15.30 koolitus
15.30 - 15.45 paus
15.45 - 17.00 koolitus
Salvesta kalendrisse
Kuupäev: 10. veebruar-10. veebruar
Kellaaeg: 10:00-17:00
Toimumiskoht: Hotell Londoni Konverentsikeskus, Rüütli 9
Kategooria: Seminar
Maksumus: 40 eurot (sisaldab kohvipausi ja lõunat)
Korraldaja: Tartu LV ettevõtluse osakond
Kontaktisik: Marilin Kroon
Vabandame, osalejate piirarv on täitunud ja registreerumine on suletud.