Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image
18°

Surma registreerimine

Surma registreerimine

Teenuse üldkirjeldus

Teenuse kirjeldus

 

Surma registreerimiseks esitab perekonnaseisuasutusse avalduse surnu abikaasa, sugulane või keegi teine, kellel on andmeid inimese surma kohta.

 

Kestus

 

Surm tuleb registreerida seitsme päeva jooksul surmapäevast või surnu leidmise päevast arvates.

 

Õigusaktid

 

Perekonnaseisutoimingute seadus
Perekonnaseadus

 

Lisainfo

 

Kaia Rahu, perekonnaseisutoimingute peaspetsialist,  tel 742 0632,  e-post Kaia.Rahu@raad.tartu.ee.

Teenuse taotlemine

Vajalikud sammud

 

Vajalik isiklik kohaletulek.

 

Aadress: Tiigi 12, Tartu
Vastuvõtuaeg: E, T, K, R 9-12, 13-16; N 9-12
Telefon 742 0960, e-post pere@raad.tartu.ee


Vajaminevad dokumendid

 

  1. Surmast teataja isikut tõendav dokument
  2. Avaldus, milles sisalduvad järgmised andmed:
    • surnu isikunimi ja isikukood;
    • surmakoht ja -aeg;
    • surnu leidmise koht, kui surmakoht ei ole teada;
    • matmiskoht;
    • surmast tingitud hooldusõiguse muudatused;
    • abielu lõppemine;
    • surma registreerimise avalduse esitaja isikunimi ja isikukood.
  3. Surnu isikut tõendav dokument.
  4. Arstlik surmateatis või politseiasutuse tõend.

 
Võõrkeelsed dokumendid peavad olema tõlgitud. Välisriigi dokumendid peavad olema legaliseeritud või apostillitud, v.a järgmised riigid: Austria, Belgia, Bosnia, Hispaania, Holland, Horvaatia, Itaalia, Leedu, Luksemburg, Läti, Makedoonia, Moldova, Montenegro, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Saksamaa, Serbia, Sloveenia, Šveits, Türgi, Ukraina, Venemaa.

 

Tulemus

 

Surmakanne rahvastikuregistris. Surma tõendamiseks väljastatakse surmatõend.

 

Blankett, taotlusvorm

 

Surma registreerimise avaldus

Viimati muudetud 27.03.2018