Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

Brändikonkurss

Südalinna kultuurikeskuse brändikonkursi tingimused

Tartu Linnavalitsus kutsub loovagentuure osalema konkursil, mille eesmärk on luua Tartu südalinna kultuurikeskusele brändiraamat koos visuaalse identiteediga.  

Välja valitud loovagentuuri ülesanne on koostada südalinna kultuurikeskuse brändiraamat, mis kirjeldab südalinna kultuurikeskuse identiteeti nii sõnaliselt kui ka visuaalselt. Brändiraamatus sõnastatakse südalinna kultuurikeskuse lugu ja väärtused ning luuakse visuaalne identiteet, mis koosneb logost ja selle erinevatest kasutusvõimalustest, graafilistest elementidest, värvitoonidest ja kirjastiilidest ning nende kasutamise reeglitest.  

Mai lõpus kuulutab Tartu Linnavalitsus välja ka südalinna kultuurikeskuse avaliku nimekonkursi. Loovagentuur kasutab konkursil selguvat nime brändiraamatu koostamisel  

Konkursil osalemine

Konkursil osalemiseks tuleb loovagentuuri esitada 9. juuniks 2024 ideekavand südalinna kultuurikeskuse brändi ja visuaalse identiteedi loomiseks.  Konkursile oodatav ideekavand võib olla sõnaline kirjeldus, mida on täiendatud visuaalsete näidetega (mitte uudislooming, vaid meeleolu või kontseptsiooni illustratsioon – n-ö mood board).

Seejärel valib žürii konkursi juhendis toodud hindamismetoodika järgi juunikuu jooksul välja agentuuri, kellega jätkatakse koostööd. Brändiraamat peab valmima oktoobrikuu lõpuks.

Konkursi tingimused

Žürii koosseis

Aavo Kokk - südalinna kultuurikeskuse juht
Marleen Otsus - Tartu Linnavalitsuse turundusjuht
Sten Svetljakov - Tartu Linnavalitsuse kultuuriosakonna juhataja
Maarja Loorents - Fotografiska kaasasutaja ja näituste juht
Tajo Oja - disainer
Žüriiliige selgumisel

Info

Lisainfo: südalinna kultuurikeskuse juhataja Aavo Kokk, 5680 4410, [email protected] 

Rohkem infot südalinna kultuurikeskuse kohta: www.tartu.ee/sudalinna-kultuurikeskus  

Viimati muudetud 21.05.2024