Kokku dokumente: 239 kuvatakse 38 dokumenti (201 - 239).
Projekti Põlvelt põlvele arendamine
Projekti Põlvelt põlvele väljaarendamine
Euroopa Liidu strateegiline visioon aastaks 2050 seab eesmärgiks kliimaneutraalse liidu. Ühe väljapakutud hoovana eesmärgi saavutamiseks on välja käidud süsinikeelarvete koostamine. Kliimaeesmärkide saavutamiseks on liikmesriikidele ja kohalikele omavalitsustele planeeritud toetusmehhanismid, mis ...
Nordplus Junior projekti raames kohtuvad kolm riiki Põhjamaadest ja Baltikumist: Taani, Eesti ja Leedu.
1. Tõsta õpetajate professionaalsust läbi töövarjutamise ja tundide andmise teistes riikides;
2. Edendada koostööd Balti ja Skandinaavia riikide haridusasutuste vahel;
3. Anda õpilastele ...
ENLIGHT on Euroopa ülikoolide võrgustik, mis edendab kõrghariduse ümberkujundamise kaudu õiglast elukvaliteeti, kestlikkust ja üleilmset koostööd. Võrgustikku kuulub üheksa klassikalist teadusülikooli. Projekti tegevustesse kaasatakse kohalikud kogukonnad ja omavalitsused.
Muuta üleilmsete ...
Tartu Kroonuaia Koolis õpib 2019/2020 õppeaastal ligi 120 õpilast ning lisaks pakutakse mittestatsionaarset õpet lihtsustatud õppekaval õppivatele kinnipeetavatele (kelle õppetegevus toimub Tartu Vangla territooriumil). Kool tegutseb aadressil Puiestee 62 asuvas majas, mis ei sobi hästi ...
Sustainability in Finance (SuFi) projekt arendab avatud online moodulit finantskirjaoskuse õppeks kutseõppes rõhuasetusega jätkusuutlike finantsotsuse tegemisele. Finantsoskuste pädevus on nõutud tööjõuturul ning tänased kutseõppe õppekavad ei sisalda antud pädevusi piisavalt. Seetõttu on vaja ...
Praegu elab peaaegu kolmveerand (73%) Euroopa elanikkonnast linnapiirkondades ja aastaks 2050 on Euroopas oodata et üle 80% elanikest elab linnades. Kuigi linnapiirkonnad pakuvad palju võimalusi, näiteks töökohti ja teenuseid, siis kiire ja jätkusuutmatu linnastumine toob kaasa arvukalt ...
Sotsiaalkindlustusameti statistika andmete põhjal on Tartu linnas 01.01.2019 seisuga 14 421 kehtiva puude raskusastmega inimest. Sealhulgas puudega lapsi 1235. Hetkel pakub Tartu linn tugiisikuteenust kuni 18-aastasele raske ja sügava puudega lapsele. Tartu Linna Asutus Varjupaik, mis on Tartu ...
Riigikaitseõpetuse toetamine
Lepingu objektiks on toetuse andmine Tartu Herbert Masingu Kooli riigikaitseõpetuse õppekäigu(-käikude) ja -laagri korraldamise ning õppevahendite soetamise kulude katmiseks.
Erasmus+ projekt keskendub virtuaalsete ja füüsiliste "SCULT Point-ide" mudeli väljatöötamisele, esimese eelistuse kohaselt Tartu linnas piloteerimisele ja seejärel teistes linnades võimalike SCULT Pointi lokatsioonide kaardistamisele (koos Eestiga on projektis kokku 5 riiki - plaanide kohaselt ...
Keskkonnateadlikkuse tõstmise tegevused, mis toetavad õppekava ja kujundavad positiivset suhtumist elusloodusesse
Üldhariduskooli kõikide astmete õpilaste keskkonnateadlikkuse ja säästva arengu hariduse edendamine ja praktilise loodusetundmise arendamine. Programmide läbimise järel tekib ...
Õpilaste parem arusaam loodusest, selle toimimisest ning ökoloogilise tasakaalu säilitamise tähtsusest aitab kaasa nende keskkonnasõbralikumale käitumisele.
Keskkonnateadlikkuse aktiivõppeprogrammide eesmärk on kujundada arusaama, et inimene on osa loodusest, loodus on majanduse ja kultuuri alus ...
Projekti eesmärgiks on suurendada kohaliku tasandi võimekust seoses digitaalsete lahenduste kasutamisega avalike teenuste pakkumisel ja parendamisel (sh uute teenuste käivitamine, uute ja olemasolevate teenuste disainimine, juhtimine ja hindamine).
Kohaliku tasandi osapoolte ...
Tegemist on projekti "Majanduslikult jätkusuutlik ja keskkonnasäästlik Peipsi järve piirkond" jätkuprojektiga. Projekti üldine eesmärk elavdada Peipsi äärse ala majandustegevust ning parendada Peipsi järve piirkonna keskkonda, on jäänud samaks.
Projekti Common Peipsi 2 üldeesmärk: aidata kaasa ...
Tartu Jaan Poska Gümnaasium (edaspidi JPG) loodi 2011. aastal. Oma tegevuses lähtub kool tunnuslausest „Määrame ise oma tuleviku!”. Kooli eesmärgiks on aidata kaasa õpilaste eluks vajalike pädevuste kujunemisele ja pakkuda õpilastele võimalikult palju valikuvõimalusi, et neist kasvaksid ise oma ...
Klaveriehituses on alati oluliseks peetud pillide kaunistamist, nende disaini. Pianiinode puhul on selliseks pilkupüüdvaks pilli osaks esipaneel, kus esineb omapäraseid mustreid ja ornamente. Tihti on sinna juurde lisatud ka küünlalühtreid. Näitusel on välja pandud 15 põhiliselt eesti meistrite ...
Riigikaitseõpetuse toetamine
Lepingu objektiks on toetuse andmine Tartu Herbert Masingu Kooli riigikaitseõpetuse õppekäigu(-käikude) ja -laagri korraldamise ning õppevahendite soetamise kulude katmiseks.
Riigikaitselaagri korraldamine gümnaasiumi õpilastele
Arendada õpilaste teadmisi ja oskusi riigikaitsest
TED3 projekti puhul on tegu rahvusvahelise koostöö projektiga, kuhu Tartu Noorsootöö Keskus on kaasatud noorsootöö valdkonna organisatsioonina. Projekt on loodud panustamaks jätkusuutliku arengu toetamisesse.
Projekti eesmärgiks on keskenduda sotsiaalmajanduslikule arengule ja noorsootöö ...
Annelinna tänavavalgustuse taristu on tänaseks suures osas amortiseerunud ja vajab rekonstrueerimist. Peamiselt möödunud sajandi 70-ndatel ja 80-ndatel aastatel rajatud valgustuse taristu on ebefektiivne ja avariiohtlik. Projekti raames rekonstrueeritakse Sõpruse puiestee ja Mõisavahe tänava ...
Projekti raames soovitakse rekonstrueerida Tartu Variku Kooli õppehoone selliselt, et oleks tagatud õpilasele eakohane, turvaline, positiivselt mõjuv ja arendav õppekeskkond, mis toetaks õpilaste õpihuvi ja õpioskuste, eneserefleksiooni ja kriitilise mõtlemisvõime, teadmiste ja tahteliste omaduste ...
e-Ticketing - Creation of the interoperability between the electronic ticketing systems in Estonia and Finland Ligikaudu 60% kahe riigi vahel liikuvatest inimestest, nii töö kui puhkuse eesmärgil, kasutavad reisimiseks kohalikku ühistransporti. See tähendab omakorda vähemalt kolme eri tüüpi pileti ...
Kaasaegne ühiskond vajab loovalt mõtlevaid ja loodus- ja täppisteaduslikele teadmistele põhinevalt probleeme lahendavaid ja põhjendatud otsuseid langetavaid inimesi. Kahjuks ei ole nende valdkondade õppimine populaarne õpilaste hulgas, kellest vaid 7,2% (PISA 2016) sooviksid edasi õppida ja oma ...
Projekti eesmärgiks on koostada Tartu linnale müra vähendamise tegevuskava, mis vastab keskkonnaministri 20. oktoobri 2016. a määruses nr 39 „Välisõhu mürakaardi, strateegilise mürakaardi ja müra vähendamise tegevuskava sisu kohta esitatavad tehnilised nõuded ja koostamise kord“ sätestatud nõuetele.
Õpilaste keskkonnateadlikkuse suurendamine läbi praktiliste õppekäikude. Kavandatud tegevused toetavad õppekava ainevaldkondades püstitatud eesmärkide saavutamist, nagu ka õppekava üldpädevuste saavutamist. Aktiivne õppekäikudel osalemine võimaldab paremini rakendada teoreetilisi teadmisi ...
Õppekäikudel ja koolivälistel õppeprogrammidel osalemine, et kinnistada koolitunnis saadud teadmisi ja tekitada õpilastes sügavamat huvi looduse, loodussäästlikkuse ja keskkonnahoiu vastu
Pakkuda õpilastele võimalust osaleda aktiivõppeprogrammides, et luua ja kinnistada õppekavas ettenähtud ja ...
Projekt keskendub kahele sihtrühmale - õpilased ja õpetajad. Õpilastele on osalevad partnerriigid Euroopa mõistes väga kauged ja eksootilised. Üks kool asub väikeses Fääride külakeses, teine 100000 elanikuga linnas. Kas sedavõrd erinevad on ka meie juured, kultuuritraditsioonid ja tänapäev, näitab ...
Südame-veresoonkonna haigused on moodsa ühiskonna üks peamisi probleeme ja väljakutseid. Planeeritava projektiga üritame anda oma väikese panuse selles suures ookeanis. Enamik SVH'te, mis võtavad palju elusid, avalikku tervishoiu raha ja teeb meie ühiskonnad nõrkadeks ja haavatavateks, põhjuseid ...
Tartu KHK käivitab praktikasüsteemi arendamise projekti, mille eesmärgiks on tõhustada koostööd ettevõtete ja kooli vahel õppetöö läbiviimisel. Projekti raames viime läbi koolitused ettevõtete poolsetele praktikajuhendajatele, meie õpetajad stažeerivad enda meisterlikkuse täiendamise eesmärgil ...
Projekti raames soovitakse rekonstrueerida Tartu Raatuse Kooli õppehoone selliselt, et oleks tagatud õpilasele eakohane, turvaline, positiivselt mõjuv ja arendav õppekeskkond, mis toetaks õpilaste õpihuvi ja õpioskuste, eneserefleksiooni ja kriitilise mõtlemisvõime, teadmiste ja tahteliste omaduste ...
Projekti läbiv idee on kooliastmete põhised uued huviringid LTT valdkonna tutvustamiseks, õpilaste võtmepädevuste arendamiseks ja valdkonna vastu huvi äratamiseks. Projekti juhib huvikool, kes spetsiifilisemate huviringide tööga saab äratada ja hoida õpilaste huvi nii LTT valdkonna kui teadustöö ...
Koostööle suunatud õppemeetodite õppimine, arendamine, juurutamine, kasutamine.
Läbi õpetajate ja õpilaste treeningute/koolituste/seminaride, kus fookus erinevatel koostöömeetoditel (cooperative learning) tulemusliku, iseseisva ja ajas jätkusuutliku õppija kujundamine ja toetamine.
Koolist väljalangevus, koolikiusamine ja vähene õpihuvi on probleemid, millega käesolev projekt tegeleb. Kaasatakse võimalikult palju õpi- ja käitumisraskustega õpilasi.
Projekti peamine eesmärk vähendada koolist väljalangevust, koolikiusamist ja suurendada õpihuvi, kasutades selleks ennekõike ...
Loovus on tänapäeval üheks peamiseks inimese kvaliteediks, mida tööandja ootab. Üha vähem on töid, mis nõuavad päevast päeva üksnes lihtsate ja ühesuguste ülesannete täitmist. Ka kõige lihtsamate tööde puhul eeldavad tööandjad töötajatelt loovat mõtlemist ja probleemilahendamise oskust. Samuti ...
2011 aasta rahva ja eluruumide loenduse andmetel oli Tartu maakonnas 20-64 aastaste keskhariduseta täiskasvanute absoluutarv oli 13333 ehk 14,3% (Põhi- ja keskhariduseta täiskasvanute tasemeharidusse tagasitoomise toetamine, Centar´i uuringu raport). Seega on olemas sihtgrupp, kes teadmatuse või ...
SmartEnCity peamine eesmärk on arendada välja laialdaselt kohandatav ja paindlik lahendus jätkusuutliku-, targa- ja säästva linnakeskkonna kujundamisel Euroopa linnades. Eesmärk saavutatakse integreeritud planeerimise ja erinevate meetmete rakendamise abil, mis aitavad parandada energiatõhusust ...
Lepingu ese on PRÕM alategevuse nr 8.6 „Täiendavate töökohapõhise õppe õppekohtade loomine“ (edaspidi Tegevus) elluviimine. PRÕM - Praktikasüsteemi arendamine kutse- ja kõrghariduses sh õpetaja koolituse koolituspraktika" ja "Kutsehariduse maine tõstmine, õpipoisiõppe laiendamine" elluviimiseks“ ...
Probleem, mida soovitakse lahendada, on ühtsete arusaamade puudumine ja vähene teadlikkus VÕTA ja ECVET-i põhimõtete koosrakendamise ja tõhususe mehhanismi osas. Senised projekti ECVET-Eesti raames teostatud uuringud on esile toonud, et kutseõppeasutuste ja sotsiaalsete partnerite hulgas on ...
Projekti peamiseks eesmärgiks on suurendada STEM hariduse populaarsust. Seda eelkõige naissoost õpilaste hulgas, et saavutada sooline tasakaal tehnoloogiale ja teadusele suunatud distsipliine valivate õpilaste hulgas, mis pikemas perspektiivis suuredab inseneride ja tehnoloogivaldkonna ...