Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

17. korda toimub Tartu parima teenindaja konkurss

Tartu linnavalitsuse pressiteade

Tartu Loodusmajas toimunud finaalvõistlus Tartu Parim teenindaja 2020. I koht: Grete Hovintal - Tele2 Eesti AS, II koht: Monika Lorvi - Swedbank AS, III koht Kadri Käesel -  Swedbank AS.

12. märts 2021 / 15. märtsil alustab juba 17. korda Tartu parima teenindaja konkurss, kuhu on oodatud osalema kõik Tartu linna ja Tartumaa teenindajad.

Konkursi „Tartu parim teenindaja 2021“ eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest, anda võimalus teenindajatele oma oskuseid proovile panna ja treenida ning üheskoos kõigi partnerite ja toetajatega aidata kaasa Tartu linna teeninduskultuuri arengule.
 
„Teenindajate roll on linnaelus äärmiselt oluline ning töö pingeline, seda eriti tänase tervisekriisi olukorras, kus tuleb igapäevatöös paindlikult keeruliste oludega kohaneda. Soovime konkursi läbiviimisega aidata kaasa sellele, et siinsed teenindajad rõõmustaksid oma tööga kohalikke elanikke ning Tartu jääks ka meie külalistele meelde kui väga hea teenindusega linn," ütles abilinnapea Raimond Tamm.
 
Konkursil saavad osaleda kõik Tartu linna ja Tartumaa teenindajad, kes registreeruvad hiljemalt 15. märtsil aadressil https://tartu.ee/et/kalender/tartu-parim-teenindaja-2021. Konkursil osalemine on tasuta. 
 
„Tartu parim teenindaja 2021“ konkursi finaal toimub maikuus. Finaalis selguvad konkursi kolm parimat, kes lähevad edasi võistlema „Eesti parim teenindaja 2021“ finaali, mis toimub Tallinnas.
 
Tartu parima teenindaja konkurss toimub projekti „Tartu – hea teenindusega linn“ raames, mis sai alguse juba 2004. aastal. Projekti eesmärk on suunata tähelepanu klienditeenindusele ja teenindajatele, propageerida hea teeninduse põhimõtteid ning väärtustada teenindaja ametit. 

Lisainfo: ettevõtluse arengu spetsialist Marilin Kroon, tel 736 1194, 512 4634.

Viimati muudetud 12.03.2021