Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

Tartu Hea Teeninduse Päev toimub seekord virtuaalselt

Tartu linnavalitsuse pressiteade

 Tartu Loodusmajas toimunud finaalvõistlus Tartu Parim teenindaja 2020. I koht: Grete Hovintal - Tele2 Eesti AS, II koht: Monika Lorvi - Swedbank AS, III koht Kadri Käesel -  Swedbank AS.

7. aprill / Järgmisel nädalal toimuvast Tartu Hea Teeninduse Päevast saab osa võtta virtuaalselt.

Tartu Hea Teeninduse Päevaga avaldatakse tänu Tartu tublidele teenindajatele, teenindusjuhtidele ja ettevõtjatele. Esinema on kutsutud oma valdkonna tunnustatud professionaalid, kelle seas on kolm Eesti parima teenindaja konkursi võitjat.

Tartu teenindajatele on 14. aprillil toimuval virtuaalpäeval osalemine tasuta. Osavõtjad saavad end registreerida siin: www.heateenindus.ee/sundmused/event/206.

Virtuaalset Tartu Hea Teeninduse Päeva korraldab Heateenindus.ee koostöös linnavalitsusega projekti „Tartu – hea teenindusega linn“ raames. Projekti eesmärk on suunata tähelepanu klienditeenindusele ja teenindajatele, propageerida hea teeninduse põhimõtteid ning väärtustada teenindaja ametit. Eesmärgi saavutamiseks korraldatakse ettevõtmisi klienditeeninduse ja teenindajate arendamiseks. Tartu Hea Teeninduse Päev on ettevõtmise üks traditsioonilisi tähtsündmusi.

„Tartu – hea teenindusega linn“ projekt sai alguse 2004. aastal.

Lisainfo: ettevõtluse arengu spetsialist Marilin Kroon, tel 736 1194, 512 4634.

Rutt Ernits-Sups

avalike suhete osakond
kommunikatsioonispetsialist

Tel:
Mob: 5554 0731

Viimati muudetud 07.04.2021