Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

Tartu tutvustab uuenenud visittartu.com lehte lätlastele läbi sotsiaalmeediakampaania

SA Tartumaa Turism pressiteade

ekraanipilt

26. november / Täna, 26. novembril alustab Tartu kolmenädalast turunduskampaaniat Lätis.

Lõunanaabritele tutvustatakse Tartu linna ja maakonna mitmekülgseid puhkuse veetmise võimalusi läbi uuenenud visittartu.com lehe ja meelihaarava sotsiaalmeediakampaania.

Tartu linna ja maakonna turismiveeb avalikustati uuenenuna 2018. aasta juulikuus eesti, inglise, vene ja soome keeltes ning alates tänasest on avalik ja kasutatav ka lätikeelne versioon. Lähikuudel on valmimas ka lehe saksakeelne versioon.

Uus veeb on kaasaaegse disaini, kasutajasõbraliku otsingusüsteemi ja navigatsiooniga ning on kasutatav mobiilsete seadmetega. Põhiline info tuleb veebilehele Puhka Eestis portaalist, Tartu Kultuuriaknast, Tripadvisorist ning manuaalse sisestamise kaudu. Kasutajasõbralikud filtrid aitavad kergesti leida infot majutuse, toitlustuse, sündmuste ja kõikide atraktsioonide ning tegevuste kohta.

Lisaks turismiveebile tutvustavad lõunanaabritele kolmenädalase kampaania raames põnevaid ja mitmekülgseid võimalusi kaasahaarav virtuaalne test ning videod ja postitused, kus vaatajate meeli köidavad Lätis tuntud rännumees Māris Olte ning teleprodutsent ja kirjanik Marta Selecka, kes proovivad Tartumaa maitseid, kuulavad eesti muusikat ning lahendavad Tartuga seotud mõistatusi.

Testi lahendajad osalevad ühtlasi auhinnaloosis, kus võitjal avaneb võimalus kampaania koostööpartnerite hulgast – hotell London, hotell Sophia, hotell Dorpat ja Hektor Design hostel – valida endale meelepärane majutusasutuse perepakett ning tulla Tartusse puhkust nautima.

Kampaania koduleht: https://mankariba.visittartu.com/
Lisainfo:
Kaari Perm
Tartu Linnavalitsus/ turundusspetsialist
Kaari.Perm@raad.tartu.ee

Pilvi Käiro
SA Tartumaa Turism/ turundusspetsialist
Pilvi.Kairo@visittartu.com

Viimati muudetud 26.11.2018