Teksti suurus

Reavahe

Kontrastsus

Placeholder Placeholder
Background image

Tartu linn paneb Ajujahi konkursil välja 5000 eurose eriauhinna Tartust pärit tiimile

Ajujahi pressiteade

Ajujaht Foto: Ajujaht

22. oktoober / Tartu linn paneb välja Ajujahi arenguprogrammis osalevatele Tartust pärit tiimile eriauhinna suuruses 5000 eurot. Tänavu jagatakse Ajujahil kokku 150 000 euro ulatuses rahastust äriideede elluviimiseks.

Uue äriideega alustada pole kunagi liiga hilja. Sestap kutsub linn ideid esitama kõiki, kes soovivad karjäärimuutust ja proovida kätt ettevõtluses. Äriideid oodatakse kõikides suurustes, värvides ja valdkondades. Telesaate formaat annab võimaluse osalejale end tutvustada ja tuhandetele inimestele kaasa elada juba idee algfaasis.

Samas on Ajujaht enamat, kui telesaade. Lisaks saates esinemisele osalevad konkursi top 30 tiimid arenguprogrammis, kus jagatakse teadmisi põhjalikel koolitustel, ekspertnõu annavad mentorid ning kõik ideed pannakse sisuliselt proovile. 

Aastate jooksul on Ajujahist välja kasvanud mitmeid edukaid ettevõtteid. 2016. aastal võitis esikoha Tartust pärit Sprayprinter, kelle seinamaalingurobot on nüüdseks juba mitmetele fassaadidele end jäädvustanud. Möödunud hooajal noppis enim eriauhindu Communicare, kes aitab vabatahtlike abiga leevendada eakatele pahatihti liiga tegevat üksindust.

Äriideed heade mõtete linnast

“Tartus tehakse uusettevõtluse toetamise nimel palju tööd. Heade mõtete linnas peabki kodulinna lennukaid ideid tagant tõukama, sest ettevõtluse areng on kõigile tartlastele kasulik,” ütleb Tartu abilinnapea Raimond Tamm. 

Tartu linn teeb ettevõtluse edendamiseks koostööd ka Tartu Ülikooliga ja toetab alustavaid ettevõtteid mitme inkubaatori kaudu. Tamm loodab, et linnapoolne toetus koos eriauhinnaga aitab suunata ettevõtjaid just Tartus juuri maasse ajama.  

Tartu eriauhinda on Ajujahil välja antud juba aastaid. Eelkõige on eriauhinna välja andmisel kaalukohaks idee tulevane mõju Tartule. Auhinna saab tiim, kelle ideel on linnale kõige suurem positiivne mõju. Seepärast osutuks eelmisel hooajal eriauhinna võitjaks Communicare, kes aitab vabatahtlikel jõuda hooldekodudesse sealsete elanikega suhtlema.

„Ajujahi“ 14. hooajale saab äriideid esitada 25. oktoobrini. Kolmkümmend parimat, kes pääsevad „Ajujahi“ arenguprogrammi, valib ekspertžürii välja novembri lõpuks. Edasipääsejaid ootab kiirendi ja arenguprogramm, mis lõpeb kevadel. Hooaja võitja selgub „Ajujahi“ telesaates, mis paneb arenguprogrammi läbinud tiimid viimast korda proovile.

Ajujahi on ellu kutsunud EAS. Konkurssi rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest. Ajujahti viivad ellu Civitta Eesti ja Miltton.

Rohkem infot vaata www.ajujaht.ee/osalema ning esita idee hiljemalt pühapäevaks, 25. oktoobriks.

Viimati muudetud 26.10.2020